I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

Clavicula Nox is a symbol which means process of turning unconsciousness into a consciousness

Christofer Johnsson

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

🎵 کریستوفر جانسون، Therion را در سال 1991 پدید آورد، در ابتدا فعالیت او و گروهش، در سبک دث متال بود، اما پس از سه انتشار سه آلبوم، به سمت ترکیب موسیقی کلاسیک و متال متمایل شد و به تدریج از سال 1993 تا اکنون آلبوم های خلاقانه و هنری تری در سبک سمفونیک متال خلق نمود و از پیشروان و قدرتمندان این شاخه از موسیقی متال، شناخته می شود.

کریستوفر، سالهاست که گیاهخوار بوده و دغدغۀ اخلاقی و محیط زیستی وی، در آثار ابتدایی وی به وضوح مشهود است. از جمله می توان به    این نمونه ها که از اولین آلبوم ثریون، با عنوان "Of Darkness..." گرفته شده است اشاره کرد:

" چه هنگام به یک حیات پاک ، عاری از همه ی سلاح ها و بدون جنگ و رنج ؛ باز خواهیم گشت ؟ / آیا بالاخره فرا خواهد رسید یا می بایست درون هلوکاست (عصرخودمان) ودر دنیایی سمی شده نابود شویم؟ "

 (The Return)

 " کوکاکولا درخت ها را می سوزاند تا برایت نوشیدنی ها را سرو کند! / آلودگی هواکره ، ویرانی و نابودی را در پی خواهد داشت. "

 (Asphyxiate with Fear)

" با سرکوب و حمله آنها بر تو کنترل پیدا خواهند کرد... تو قربانی خواهی شد ، زندان های سرد و تاریک در انتظارت هستن ، در آنجا تباه خواهی شد. هذیان ها تو را جادو کرده اند، و در یک جهنم گم شده ای! "  (Morbid Reality)

" جنگ به مانند انگلی است که گونه ی انسان را از بین می برد ، ما همه از مرگ می ترسیم ؛ با اینحال در سرتاسر دنیا با نفرت زندگی می کنیم.... فرمانرواین جنگ بدنبال جنون هستند، تا نسل بشر را قتل عام کنند. ما همه می میریم ، ما در حال اعلان جنگیم ، اما هیچکس پیروز نخواهد شد؛ رقابتی بی پایان برای کسب قدرت "
 (Megalomania)

 " سرت رو بالا بگیر ؛ یک زندگی تازه رو شروع کن ، از اعتقادات اشتباه دست بکش.... داروها می توانند زندگی را تغییر دهند ؛ نابودی درونیت را منجر شوند ، همانطور که تو را سرحال می کنند ؛ باعث مرگت هم خواهند شد "
 (A Suburb to Hell)

 " چرا باید این زندگی جهنمی رو تحمل کنیم ؟ بخاطر جنون گونه ی انسان ؛ عده ای در حال رنج کشیدن و گرسنگی و عده ای در ناز و نعمت زندگی می کنند. "
 (Genocidal Raids)

 " همه چیز تحت کنترل است؛ بجز خشونت حاصل از ریختن خون کسانی که مخالف عقیده مان هستند. "
 (Time Shall Tell)

 " حقوق بشر در سرزمین هایی که مرزهایش با رنج و غم دیگران بدست آمده از بین رفته است.... 

کشتن، تجاوز و مرگ ؛ بخشی از زندگی آنهاست، آنها نمی توانند بدون خشونت خودشان را نشان دهند. "

 (Dark Eternity)

در پایان هم؛ آهنگی از آلبوم های ابتدایی گروه رو بشنویم که جزو معدود آثاریه که خود کریستوفر در بخشی از اون، خوانندگی رو هم انجام داده. 

 🎧 The Beauty in Black 🎧

نظرات  (۱)

مثل همیشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی