I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

Clavicula Nox is a symbol which means process of turning unconsciousness into a consciousness

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

🎊🔥دیروز زادروز یکی از تاثیرگذارترین موزیسین های سمفونیک متال، آهنگساز و خوانندۀ گروه بزرگ Therion، کریستوفر جانسون / Christofer Johnsson بود. 

🎵 کریستوفر جانسون، Therion را در سال 1991 پدید آورد، در ابتدا فعالیت او و گروهش، در سبک دث متال بود، اما پس از سه انتشار سه آلبوم، به سمت ترکیب موسیقی کلاسیک و متال متمایل شد و به تدریج از سال 1993 تا اکنون آلبوم های خلاقانه و هنری تری در سبک سمفونیک متال خلق نمود و از پیشروان و قدرتمندان این شاخه از موسیقی متال، شناخته می شود.

کریستوفر، سالهاست که گیاهخوار بوده و دغدغۀ اخلاقی و محیط زیستی وی، در آثار ابتدایی وی به وضوح مشهود است. از جمله می توان به    این نمونه ها که از اولین آلبوم ثریون، با عنوان "Of Darkness..." گرفته شده است اشاره کرد:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۰

اپیکور، توصیۀ زیادی به گذراندن وقت با دوستان و تبادل نظر و لذت بردن از درکنار هم بودن کرده، باغ اپیکور و اوقات خوشی که اپیکور با دوستانش، که شامل تعدادی از شاعران، نقاشان، موسیقی دانان و فیلسوفان زمان خودش بود؛ سپری می کرده، بسیار در تاریخ مورد توجه بوده. متاسفانه این کناره گیری اپیکور و دوستانش، و وقت گذروندنشون با هم، به اشتباه بین خیلیا برداشت شده، و تصور اینه که اپیکور و همراهانش، تمام شبانه روز مشغول خوش گذرونی و رقص و بزم بودن! که خب این کاملا با فلسفه و تفکرات اپیکور مغایرت داره. در واقع، تنها بخشی از اوقات دوستان اپیکور، به شادی و برگزاری مراسمات، سپری می شده و در کنار این تفریحات، از لذت شعر و نمایشنامه خوانی، تبادل نظر پیرامون حوزه های مختلف فلسفه اون زمان، آموزش و تمرین موسیقی با همدیگه بهره مند می شدند و صدالبته که برخلاق دیگر تصورات اشتباه، با در پیش داشتن یک رژیم غذایی سالم و به دور از افراط، سالها در کنار هم زندگی کردن.

زنده باد دوستی ها ... 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۷